Friday, May 25, 2007

Senuti gör att du kan dra låtarna från ipod till datorn

Har du liksom jag varit sur på att det inte går att dra låtarna från ipoden till itunes?

Det är lite fantasilöst att det inte går. För jag köper musik och annat från itunes på två olika datorer. Om jag köper en låt på den ena datorn måste jag bränna låten och sedan föra över den från skivan till itunes på andra datorn. Trots att jag helt lagligt köpt låten.

Men nu har jag hittat att det finns plug-in som gör att det går att dra låtarna båda hållen.

MacWorld har listat olika plug-ins till itunes och berättar där om Senuti:
Senuti krossar envägskommunikationen och låter dig även dra in låtar FRÅN iPoden till iTunes.
Ett annat intressant plug-in tipsar MacWorld om:
iController som ger dig en liten, diskret kontrollpanel uppe till höger i menyraden från vilken du kan styra itunes oavsett vilket program du jobbar i.

Andra bloggar om: , , , , , ,

No comments: